beantwoord

Automatisch opladen bedrag veranderen

• 29 juni 2016
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

Ik wil graag het automatisch opladen laten plaatsvinden als mijn ov kaart onder de 10 euro komt en niet onder de 0. Dit in verband met reizen met de NS.
Kan dit? En hoe doe ik dit want ik kan het nergens vinden bij het automatisch opwaarderen scherm
icon

Beste antwoord door Janou NS 29 juni 2016, 11:11

Ik wil graag het automatisch opladen laten plaatsvinden als mijn ov kaart onder de 10 euro komt en niet onder de 0. Dit in verband met reizen met de NS.
Kan dit? En hoe doe ik dit want ik kan het nergens vinden bij het automatisch opwaarderen scherm

Hallo evelyn en welkom op het NS forum! Met alle vragen m.b.t automatisch opwaarderen ben je het beste terecht bij de klantenservice van de Ov-chipkaart. Je kan ze bereiken op 0900 - 0980. Succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Volgens mij kunt u niet meer aangeven dat u wilt dat de kaart wordt opgeladen bij een bepaald saldo. Maar waarom zou u dat willen? Op het moment dat u automatisch opladen op de kaart heeft staan kunt u altijd zonder problemen inchecken bij NS (en al het andere OV).
Dat werkt zo: als het saldo op uw kaart bij incheck of uitcheck daalt tot onder € 0,- wordt automatisch zo vaak 10, 20 of 50 euro bijgestort dat het saldo op de kaart weer boven € 0,- komt.

Hallo evelyn en welkom op het NS forum! Met alle vragen m.b.t automatisch opwaarderen ben je het beste terecht bij de klantenservice van de Ov-chipkaart. Je kan ze bereiken op 0900 - 0980. Succes!
Beetje zonde van dit forum dan. Ik vind het namelijk gek dat ik hierover moet gaan bellen. Het is een duidelijke vraag
Beetje zonde van dit forum dan. Ik vind het namelijk gek dat ik hierover moet gaan bellen. Het is een duidelijke vraag

Maar automatisch opwaarderen is géén product van NS, dus ik heb daar geen informatie over. De klantenservice van de Ov-chipkaart wel.

Reageer