De meningen daarover lopen uiteen zie ik als er naar Google.
Ik heb een persoonlijke OV chipkaart waarop automatisch opladen van 10 euro per keer ingesteld is. Deze kaart heb ik van de week geactiveerd voor reizen op saldo bij NS, is die 10 euro genoeg daarvoor? Wordt er gewoon 2 x 10 euro afgeschreven als dat nodig is?
Het is zo geregeld om het op 20 euro te zetten, maar omdat ik wel eens met de bus maar zelden met de trein reis vind ik het zonde om veel geld op de kaart te hebben staan, hetgeen theoretisch kan gebeuren als je saldo b.v. 19 euro is en je voor 3 euro reist, na het automatisch opwaarderen (van 20 euro) en terugstorten van de borg heb je dan ineens 36 euro op je kaart staan, of zie ik dat verkeerd?
beantwoord
Automatisch opladen met 10 euro genoeg voor reizen NS?
Beste antwoord door Inge NS
Welkom op het forum Grumpy!
Als je geen NS-abonnement op je OV-chipkaart hebt staan, heb je inderdaad €20,- aan saldo nodig om te kunnen inchecken. Aangezien automatisch opladen een product van de klantenservice van OV-chipkaart is, kan ik helaas niet met zekerheid je vraag beantwoorden. Ik wil je daarom aanraden om contact met hen op te nemen.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar past je vraag het beste thuis.
Bekijk origineelAls je geen NS-abonnement op je OV-chipkaart hebt staan, heb je inderdaad €20,- aan saldo nodig om te kunnen inchecken. Aangezien automatisch opladen een product van de klantenservice van OV-chipkaart is, kan ik helaas niet met zekerheid je vraag beantwoorden. Ik wil je daarom aanraden om contact met hen op te nemen.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar past je vraag het beste thuis.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.