beantwoord

Automatisch opladen OV chipkaart stopzetten

• 27 november 2014
  • 7 reacties
  • 9972 Bekeken

Hoe kan ik het automatisch opladen van mijn OV chipkaart stopzetten?
icon

Beste antwoord door mardi 27 november 2014, 09:24

Dat kan via www.ov-chipkaart.nl
Bekijk origineel

7 reacties

Dat kan via www.ov-chipkaart.nl
Hallo Reina.Pasma,

Het antwoord van Mardi is juist. Je hebt het automatisch opladen aangevraagd bij OV-chipkaart en hier kan je het ook weer stopzetten.

Groet,
Marjan
Tjonge bij mij komt de stoom uit mijn oren. Kaart bleek defect te zijn nou dan vraag u toch even een nieuwe aan met een nieuw abb. ja ja. Nou hoe krijg ik iemand gek! Zojuist gebeld dat ik mijn defecte kaart niet op wil sturen terwijl hij niet is geblokkeerd en er automatisch bijvullen opzit. Nou dat moest ik toch maar doen want dat kon niet anders de dame in kwestie ging zover dat ze gewoon de verbinding verbrak dan moest ik maar naar een balie gaan. Via dit bericht lijkt dus dat het gewoon wel kan dus automatisch bijladen eraf halen maar dan moet je ook weer langs de sigarenboer. Doorknippen schijnt ook niet te mogen. NS en OV jullie worden bedankt hopelijk gaat mijn kaart nooit meer stuk bij het veranderen van abonnement. @#$%^&**:@
Hoi Wierland, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp heb je dus contact gehad met de klantenservice over een defecte kaart. Was dit de klantenservice van NS of van OV-chipkaart? En kun je misschien aangeven waar we je nu verder mee kunnen helpen?
Hoi Wierland, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp heb je dus contact gehad met de klantenservice over een defecte kaart. Was dit de klantenservice van NS of van OV-chipkaart? En kun je misschien aangeven waar we je nu verder mee kunnen helpen?

Tja nu moet ik weer langs een oplaadpunt om het automatisch bijladen echt door te voeren. Wat een gedoe allemaal. Ik ben er ZO KLAAR mee!! je wil het niet weten.
Ik vind het jammer om te lezen dat je hier zo ontevreden over bent. Het is inderdaad nodig om eerst langs een oplaadpunt of kaartautomaat te gaan om automatisch laden te activeren of te deactiveren. Hopelijk ga je het reizen met de ov-chipkaart in de toekomst prettiger ervaren.
Probeer zelf maar eens te bedenken, stappenplan maken, wat je allemaal moet doen om weer een nieuwe geldige kaart met automatisch opladen en abonnement te krijgen en je defecte af te voeren. het is niet leuk!
En al helemaal niet omdat het niet mijn schuld is.

Reageer