Automatisch opladen stopzetten | NS Community
beantwoord

Automatisch opladen stopzetten

  • 26 January 2023
  • 5 reacties
  • 2972 Bekeken

hallo,

ik heb laatst een nieuwe kaart gekregen en heb een studenten abbonnement voor werkdagen. ik heb echter in het weekend gereisd en daarvoor er zelf geld op gezet. maar de maandag er na ging er 20 euro van mijn bankpas af. ik heb deze terug laten storten maar, nu wil ik graag het automatisch opladen stopzetten. 

met vriendelijke groet,

Femke Roelofs

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 January 2023, 12:44

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Op deze pagina kunt u lezen hoe u automatisch opladen stopzet.

Ik vermoed dat u de incasso ten onrechte hebt geweigerd, en dat er wel degelijk 20 euro automatisch bijgeladen is. U kunt in de omschrijving van de incasso zien op welke datum en tijd dit gebeurd is, en vervolgens in uw reishistorie in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl controleren of op dat moment inderdaad saldo is bijgeladen. Als dit zo is, dan raad ik u aan het verschuldigde bedrag alsnog te voldoen. Als u dat niet doet, kan uw kaart worden geblokkeerd.

Hallo,

Ik heb een studenten abbonnement voor werkdagen. ik heb echter in de vakantie gereisd en daarvoor er zelf geld op gezet. Ik wil graag het automatisch opladen stopzetten. 

met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +3

Hallo,

Ik heb een studenten abbonnement voor werkdagen. ik heb echter in de vakantie gereisd en daarvoor er zelf geld op gezet. Ik wil graag het automatisch opladen stopzetten. 

met vriendelijke groet,

Automatisch opladen gaat via www.ov-chipkaart.nl Daar kun je dit stopzetten.

Ik wil bij mijn zelfde automatisch opladen stopzetten mijn ov chipkaart 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi B.kibrom,

Dat kun je regelen op ov-chipkaart.nl.

Reageer