beantwoord

Automatisch opladen terwijl er nog saldo opstaat

• 15 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, ik krijg een melding binnen dat morgen 16/10 mijn kaart automatisch met €10,- wordt opgewaardeerd. Ik vind dit vreemd aangezien er nog meer dan €10,- op mijn kaart staat en ik niet met de trein reis. Op mijn "contract’ staat opwaarderen automatisch bij saldo €0,-. 

Kan iemand mij uitleggen waarom mijn kaart dan weer met een tientje wordt verhoogd? 

Groetjes, Natasja 

icon

Beste antwoord door Robert B 15 oktober 2019, 16:02

Welkom bij de NS Community!

Het bedrag voor automatisch opladen wordt ongeveer 5 dagen na het opladen van je bankrekening afgeschreven. Komt die melding toevallig van je bank? Dan is het gewoon een vooraankondiging van een reservering/incasso die bij ze aangeboden is, en vannacht uitgevoerd wordt.

In je overzicht af/bij (betalingskenmerk) kan je de precieze datum en tijd zien waarop er automatisch opgeladen is.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Het bedrag voor automatisch opladen wordt ongeveer 5 dagen na het opladen van je bankrekening afgeschreven. Komt die melding toevallig van je bank? Dan is het gewoon een vooraankondiging van een reservering/incasso die bij ze aangeboden is, en vannacht uitgevoerd wordt.

In je overzicht af/bij (betalingskenmerk) kan je de precieze datum en tijd zien waarop er automatisch opgeladen is.

Ja de melding komt idd van de bank. 

Prima, duidelijk. Bedankt!

Hallo Natasja171171, welkom op de NS Community.

Fijn dat Robert B je vraag zo snel heeft beantwoord :)!

Reageer