beantwoord

Automatisch opladen wijzigen

• 16 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 2024 Bekeken

Heb automatisch opladen voor 10 euro.Wil dit bedrag verhogen omdat ik met 10 euro niet uitkom.Hoe kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 16 augustus 2014, 10:41

Dat kan via deze link. Daarvoor moet u inloggen met een mijn-ov-chipkaart-account. Als u die nog niet heeft, zult u die eerst moeten maken.
Overigens komt u met 10 euro altijd uit, omdat automatisch opladen twee keer direct achter elkaar plaatsvindt als het saldo met één keer opladen nog onvoldoende is. Met een hoger oplaadbedrag bespaart u alleen op het aantal regels op uw bankafschrift.
Bekijk origineel

4 reacties

Dat kan via deze link. Daarvoor moet u inloggen met een mijn-ov-chipkaart-account. Als u die nog niet heeft, zult u die eerst moeten maken.
Overigens komt u met 10 euro altijd uit, omdat automatisch opladen twee keer direct achter elkaar plaatsvindt als het saldo met één keer opladen nog onvoldoende is. Met een hoger oplaadbedrag bespaart u alleen op het aantal regels op uw bankafschrift.
Bedankt voor de informatie!
Reputatie 7
Badge +4

Dat is natuurlijk helemaal waar Pepe, maar ik schrijf automatisch bij met een wat hoger bedrag om het aantal afschrijvingen wat overzichtelijker te houden. Dat is dan een keuze want de consequentie is dan dat het tegoed wat hoger zal zijn dan strikt noodzakelijk. Wat je schrijft geldt over het afschrijven geldt uiteraard ook bij het uitchecken.
Welkom op het forum hemaatje050!

Je kunt het bedrag inderdaad wijzigen via je Mijn OV-chipkaartaccount.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer