beantwoord

bankrekeningnummer wijzigen

• 3 september 2017
  • 8 reacties
  • 9048 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil mijn bankrekeningnummer wijzigen dat aan mijn ov chipkaart is gekoppeld. Waar kan ik dat doen?

Groet,
icon

Beste antwoord door Robert B 3 september 2017, 21:15

Heb je een Mijn NS account en een abonnement? Dan bij Producten klikken op Aanpassen of uitbreiden en daar zie je dan je IBAN met -> Wijzigen er achter.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Heb je een Mijn NS account en een abonnement? Dan bij Producten klikken op Aanpassen of uitbreiden en daar zie je dan je IBAN met -> Wijzigen er achter.
Reputatie 7
Hallo Sabine en welkom op het NS Serviceforum.

Zoals Robert B aangeeft, is dit eenvoudig te regelen via MijnNS. Kom je er niet uit? Contacteer onze klantenservice dan vooral, waar ze het graag voor je in orde maken!
mijn moeder is contractant ik ben net 18 en heb net een bewindvoerder maar zei betaald alle rekeningen mijn moeder is de contracthouder maar alles gaat van mijn bank af maar hoe moet mijn bewindvoerder dit aanpassen?
Badge +3
Het beste kan je moeder inloggen op Mijn NS en het rekeningnummer aanpassen naar dat van de bewindvoerder (waarschijnlijk een tussenrekening speciaal voor jou, waarop ook je studiefinanciering/uitkering/toeslagen op gestort worden) op de manier die hierboven staat beschreven.

Jijzelf kunt dat niet wijzigen in Mijn NS, omdat je geen contracthouder bent (ook al ben je inmiddels 18).
ja maar me moeder heeft het al geprobeerd maar er moet 1 cent betaald worden via ideal en dat kan de bewindvoerder niet.
In dat geval kan je moeder bellen met de klantenservice en aangeven dat zij het rekeningnummer wil wijzigen.
Via digitale weg moet je altijd via iDEAL een verificatie betaling van 1 cent doen.
Oke en als ze belt hoeft dit niet?
Badge +3
ja maar me moeder heeft het al geprobeerd maar er moet 1 cent betaald worden via ideal en dat kan de bewindvoerder niet.
Oh ja, die iDeal betaling van 1 eurocent was ik vergeten. Maar wat @marv87 zegt (telefonisch via de klantenservice) moet wel lukken.

Reageer