beantwoord

bekijken afgeschreven bedragen

• 3 december 2015
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Laatst van Amsterdam Amstel naar Gorinchem gereisd en vanaf Noordeloos weer terug naar Amsterdam. Op de heenreis vergat ik in Utrecht uit te checken voordat ik in de interliner naar Gorinchem stapte. Toen ik op de terugweg (na in- en uitchecken in de bus) in Utrecht weer wilde inchecken gebeurde er wat dingen die ik niet goed kon volgen, ik dacht weer ingecheckt te zijn, en in Amsterdam weer uitgecheckt. Ik heb afgelopen vrijdag een verzoek voor teruggave ingediend voor het stuk Amsterdam Amstel naar Utrecht. Maar er werd van het incheckbedrag twee maal de reis Amsterdam Amstel - Utrecht van het incheckbedrag afgehaald.
Nu de vraag: ik wil kijken wat er nu afgeschreven is van mijn anonieme ov-chipkaart, maar kan nergens vinden hoe ik dat kan doen. Dus: hoe bekijk ik de gegevens van mijn anonieme chipkaart?
icon

Beste antwoord door JanH NS 3 december 2015, 12:37

Hallo Maria, je kan de reisgeschiedenis van je anonieme OV-chipkaart bekijken via je mijn NS pagina. Hier kan je deze anonieme kaart koppelen en alles terugzien, voor zover deze reizen bij ons gemaakt zijn in ieder geval.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Maria, je kan de reisgeschiedenis van je anonieme OV-chipkaart bekijken via je mijn NS pagina. Hier kan je deze anonieme kaart koppelen en alles terugzien, voor zover deze reizen bij ons gemaakt zijn in ieder geval.

Reageer