beantwoord

Belastingdienst bewijs

• 17 april 2014
  • 2 reacties
  • 646 Bekeken

Als de belastingdienst om bewijs vraagt dat je gereisd hebt in 2011. Hoe kan ik dit terug vinden op mijn ov chipkaart? Of kan dat überhaupt? (ik heb toentertijd geen account gehad voor mijn kaart)
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 april 2014, 10:37

Beste Monkeyboots, Welkom op het NS Service Forum. Ik heb je topic verplaatst naar 'OV-Chipkaart' om de vindbaarheid van dit topic te vergoten. We bewaren reisgegevens 18 maanden in verband met de privacy van onze reizigers. De OV-Verklaring kan je nog vanaf 2009 aanvragen. Zie de link van Wiarda. Helaas één correctie: We kunnen simpelweg geen gegevens meer meer verstrekken tot 1,5 jaar geleden.

Bekijk origineel

2 reacties

Gegevens van reizen op saldo mogen volgens wettelijke regelingen door de OV=bedrijven slechts 18 maanden worden bewaard. Een compleet overzicht van de in 2011 gemaakte reizen op saldo zal dus onmogelijk zijn.
Als je bij NS echter op een abonnement hebt gereisd is het misschien mogelijk van NS alsnog een OV-verklaring te krijgen.
Gegevens daarover vind je op deze pagina
Beste Monkeyboots, Welkom op het NS Service Forum. Ik heb je topic verplaatst naar 'OV-Chipkaart' om de vindbaarheid van dit topic te vergoten. We bewaren reisgegevens 18 maanden in verband met de privacy van onze reizigers. De OV-Verklaring kan je nog vanaf 2009 aanvragen. Zie de link van Wiarda. Helaas één correctie: We kunnen simpelweg geen gegevens meer meer verstrekken tot 1,5 jaar geleden.

Reageer