beantwoord

beschermhoesje ov chipkaart

• 21 maart 2018
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

Zijn er nog hoesjes verkrijgbaar en hoe kom ik daar aan?
icon

Beste antwoord door Robert B 21 maart 2018, 21:42

Meestal hebben ze die wel liggen bij de servicebalies op de grotere stations, ook bij andere vervoerders (Arriva, Connexxion, GVB, RET, HTM etc.)

Anders sturen ze er wel eentje op via Twitter als je het vraagt.

Ik heb er ook nog wel een paar (transparant, hoef je je kaart er nooit meer uit te halen!), eventueel met luxe trekkoordje zodat je hem aan je broek of sleutelbos of tas kunt hangen.

Stuur anders maar een privébericht (klijk op mijn naam of foto en dan de blauwe knop Stuur bericht)
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Dat kan ook fransie43 natuurlijk... even bij de bank langs!.

Maar bij wie zit er nog een fysiek bankkantoor in de buurt? :D

Maar NS stuurt ze gratis op hoor, als je je adres even geeft (postcode en huisnumer is voldoende)!
Reputatie 1
Aan de servicebalies zijn ze niet meer verkrijgbaar.Was een initiatief vanuit MIJNIdee.
Voorraad op, men kan het beste nog bij een bankkantoor binnenstappen voor een hoesje.
Dank je wel voor de vlotte reactie!
Reputatie 7
Vaak liggen er bij het loket nog wel een paar. Via de klantenservice kun je ze ook proberen te krijgen. Op internet staan ze overigens ook voor een eurootje
Badge +3
Meestal hebben ze die wel liggen bij de servicebalies op de grotere stations, ook bij andere vervoerders (Arriva, Connexxion, GVB, RET, HTM etc.)

Anders sturen ze er wel eentje op via Twitter als je het vraagt.

Ik heb er ook nog wel een paar (transparant, hoef je je kaart er nooit meer uit te halen!), eventueel met luxe trekkoordje zodat je hem aan je broek of sleutelbos of tas kunt hangen.

Stuur anders maar een privébericht (klijk op mijn naam of foto en dan de blauwe knop Stuur bericht)

Reageer