beantwoord

bestelling

  • 15 juli 2020
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Ik heb paar maanden geleden in ns een ov-chipkaart besteld met abonement en daar heb ik nog steeds niet gekregen ,dan heb ik gebeld ze zei dat ik op ov-chipkaart.nl moet bellen je ov-chipkaart te krijgen ik een e-mail gestuurd en ik heb ook gebeld , en niemand nam op (ik wil mijn geld terug) en ik wil die abonement niet meer 

icon

Beste antwoord door loklok8 15 juli 2020, 23:04

Je dient inderdaad met de klantenservice van OV-Chipkaart contact op te nemen, omdat zij de kaart leveren. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur op 0900-0980. Als je Twitter hebt zou je ook contact op kunnen nemen door een DM kunnen sturen. Mocht je er met hen niet uitkomen, dan kan je het nog met de klantenservice van NS proberen zij kunnen ook voor jou contact opnemen met Translink (het bedrijf dat de OV-Chipkaart produceert). 

Dat je een paar maanden na het bestellen van het abonnement nog steeds geen OV-Chipkaart hebt ontvangen is vreemd. Je hoort deze namelijk binnen 1 week te ontvangen. Heb je wel het juiste adres ingevuld bij het bestellen van het abonnement? En is er een OV-Chipkaartnummer te zien in je Mijn NS, dat maakt het opsporen van de kaart makkelijker? 

Als je het abonnement wilt opzeggen moet je contact opnemen met de klantenservice. In hoeverre het abonnement opzegbaar is weet ik niet zeker, omdat de bedenktijd van 14 dagen allang verlopen zijn. Als de fout bij NS ligt kan er wellicht nog wat geregeld worden. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1

Je dient inderdaad met de klantenservice van OV-Chipkaart contact op te nemen, omdat zij de kaart leveren. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur op 0900-0980. Als je Twitter hebt zou je ook contact op kunnen nemen door een DM kunnen sturen. Mocht je er met hen niet uitkomen, dan kan je het nog met de klantenservice van NS proberen zij kunnen ook voor jou contact opnemen met Translink (het bedrijf dat de OV-Chipkaart produceert). 

Dat je een paar maanden na het bestellen van het abonnement nog steeds geen OV-Chipkaart hebt ontvangen is vreemd. Je hoort deze namelijk binnen 1 week te ontvangen. Heb je wel het juiste adres ingevuld bij het bestellen van het abonnement? En is er een OV-Chipkaartnummer te zien in je Mijn NS, dat maakt het opsporen van de kaart makkelijker? 

Als je het abonnement wilt opzeggen moet je contact opnemen met de klantenservice. In hoeverre het abonnement opzegbaar is weet ik niet zeker, omdat de bedenktijd van 14 dagen allang verlopen zijn. Als de fout bij NS ligt kan er wellicht nog wat geregeld worden. 

Reageer