beantwoord

Betaling bij Vrij Abbonnement Reizen BUS + TREIN jaar

• 2 May 2016
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Hoi !
Ik heb aangegeven dat ik per maand wil betalen voor mijn jaarabonnement. Ik kreeg bij mijn eerste betaling die ik zelf heb gedaan voor de eerste maand; een email waarin stond dat de afschrijving per maand rond de 25e van de maand wordt afgeschreven. Mijn jaarabonnement is ingegaan op 18-04-2016. De 25e van de maand is er niets afgeschreven. Klopt het dat dan dit pas op de 25e van de maand mei de 2de maand wordt geincasseerd automatisch ?? Dat vind ik wat vreemd omdat ik dan van 18 mei tot 25 mei zonder betaling zou reizen. Klopt dit ? Of is er iets fout gegaan bij NS met automatisch incasseren ?? Ik zie ook niet bij mijn bank dat er wordt geincasseerd binnenkort.

Ik hoor het graag !
Met vriendelijke groet
Jaap de Koeijer
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 May 2016, 20:38

U hebt voor de eerste maand, dus voor 18 april tot en met 17 mei, bij de bestelling al betaald. De abonnementskosten voor de periode van 18 mei tot en met 17 juni zullen inderdaad ongeveer een week na ingang van die periode per automatische incasso van uw bankrekening worden afgeschreven, dus rond 25 mei. U reist niet "zonder betaling" voor de eerste week van die periode, maar de betaling voor de gehele tweede periode vindt dus iets later plaats dan u wellicht verwachtte.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U hebt voor de eerste maand, dus voor 18 april tot en met 17 mei, bij de bestelling al betaald. De abonnementskosten voor de periode van 18 mei tot en met 17 juni zullen inderdaad ongeveer een week na ingang van die periode per automatische incasso van uw bankrekening worden afgeschreven, dus rond 25 mei. U reist niet "zonder betaling" voor de eerste week van die periode, maar de betaling voor de gehele tweede periode vindt dus iets later plaats dan u wellicht verwachtte.
Aha - bedankt voor uw snelle reactie ! 😃 - Ok dan weet ik zeker dat niet ineens mijn kaart stopt of zo bij in en uitchecken of zoiets engs. Top !

Reageer