beantwoord

Beter bevestiging wanneer ik incheck.

• 20 april 2017
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo.

Onlangs is het mij opgevallen dat ik niet meteen doorheb of ik wel of niet ben ingecheckt.
Ik reis elk dag vanuit Utrecht naar Amsterdam tijdens de spits. Het is dus druk bij de incheck portjes. Wanneer een persoon voor mij incheckt met bv. traject vrij abonnement, de ingechecte informatie blijft zichtbaar voor een paar seconden op de apparaat. Als ik dan incheckt met hetzelfde abbonement dan verandert niks op de scherm. Ik weet dat er ook een pip is maar deze is niet te herkennen in de drukte. Hierdoor twijfel ik elk keer of ik ingecheckt ben.

Mijn vraag is kunnen jullie iets toevoegen dan alleen een pipje? Bijvoorbeeld een flitst/fade. Maakt eigenlijk niet uit wat, als er eigenlijk een zichtbaar verschil is.

Alvast dank je wel.
icon

Beste antwoord door CML 20 april 2017, 09:26

Zodra je incheckt gaat er een groen lampje boven het display branden met dezelfde duur als de pieptoon. Daar kan je aan zien of het inchecken gelukt is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Zodra je incheckt gaat er een groen lampje boven het display branden met dezelfde duur als de pieptoon. Daar kan je aan zien of het inchecken gelukt is.
Correct en tevens juist CML. Heb je hier voldoende aan Katie? Ik kan het me overigens goed voorstellen; ik ervaar dit zelf ook wel eens. Het moet echter raar lopen, wanneer je je kaart juist voor de sensor houdt, dat inchecken niet lukt. Heb je wel eens meegemaakt dat achteraf bleek dat de check-in niet lukte?

Reageer