beantwoord

Bezwaar

• 19 september 2017
  • 14 reacties
  • 223 Bekeken

In het weekend Op ...heb ik een retourkaartje gekocht naar Amsterdam , in de veronderstelling dat ik ermee terug kon reizen. Echter gebeurde dit niet want ik kon er de volgende dag niet mee terug reizen met de trein . Ik heb nooit geweten dat mijn retourkaartje alleen op dezelfde dag geldig is. Vervolgens ben ik bij een loketmedewerker geweest bij het centraal station voor informatie en die vertelde mij dat mijn kaartje niet meer geldig was en ik opnieuw een treinkaart moest kopen. Deze medewerker adviseerde mij om een klacht in te dienen, aangezien ik nu dubbel heb betaald voor een enkele reis. Zie bijlage een kopie van de treinkaarten. Graag wil ik restitutie van de kosten van deze reis wat €12,50 was. Ik hoop dat u begrip heeft voor deze situatie en mij tegemoet zult komen. Ik zal in het vervolg erop letten dat als ik in het weekend reis scherp ben op datum.
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 23 september 2017, 11:15

Update: Fikri heeft mij de gegevens van beide kaartjes toegezonden en hier is inderdaad uit gebleken dat het vervoerbewijs maar voor 1 reis is gebruikt en niet als retour. Uit coulance heb ik daarom de helft van het retourtje overgemaakt.
Bekijk origineel

14 reacties

Hallo Fikri. Welkom op het NS Serviceforum! 🙂

Zou je kunnen aangeven wat voor kaartje je precies hebt aangeschaft? Is dit een retourticket geweest uit de kaartautomaat of heb je gebruik gemaakt van een actieproduct?
Ja was retourkaartje en heb die gekocht in Den Haag op centraal station bij loket van ns
Zou je mij een privebericht kunnen sturen met de onderstaande gegevens. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Je kunt een privebericht sturen door op mijn naam te klikken 🙂
* Voorletters & achternaam
* Geboortedatum
* Postcode & huisnummer
* IBAN
* Het nummer van het vervoerbewijs (deze staat aan de korte zijde)
Sorry ik ga hier niet mijn bankrekening plaatsen je kunt mij bellen op 06XXXXXXXX

Edit moderator Arnold NS: Dit dien je in een privébericht te versturen. Is dit inmiddels al gelukt?
Ik heb geprobeerd privé te doen maar lukt niet
Waar kom je precies niet verder wanneer je een privebericht wil sturen?
Ik klik op jouw naam en vervolgens kom ik op jouw profiel er staat stuur een bericht en klik erop krijg ik dit te zien De pagina die je zoekt is mogelijk verwijderd tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd
Reputatie 7
Krijg ik ook inderdaad
Dus ligt aan mij Dank je
Reputatie 5
Inderdaad, zowel bij Gabriëlle als Slidestops een foutmelding.
Badge +3
Priveberichten sturen is inderdaad stuk!
Oei, dat is niet de bedoeling! Zoals ik het nu kan zien lukt het nu wel om priveberichten te sturen. Zou je het nog eens willen proberen, Fikri?
Update: Fikri heeft mij de gegevens van beide kaartjes toegezonden en hier is inderdaad uit gebleken dat het vervoerbewijs maar voor 1 reis is gebruikt en niet als retour. Uit coulance heb ik daarom de helft van het retourtje overgemaakt.
Dank je wel Gabrielle

Reageer