beantwoord

Bezwaar tegen afwijzing restitutie

Ik wil graag bezwaar maken tegen uw besluit om geen restitutie te doen.
Ik ben vergeten in te checken op station den Bosch en er is 20 euro afgeschreven voor een reis van 9 euro.
Mijn overzicht laat dat duidelijk zien. Ik begrijp daarom niet waarom jullie tot een andere conclusie komen
Ik heb van jullie ook meerdere mailtjes gekregen met verschillende conclusies. Wat gaat hier mis?
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 februari 2018, 11:12

In dit geval ging het om een gemiste check-in :)

Ik heb inmiddels contact gehad met Kees134. Het restitutiebedrag van € 11 is naar hem onderweg :)

Mocht je in een soortgelijke situatie zitten is de snelste route naar een oplossing via onze Klantenservice: 030-7515155 (lokaal tarief) of even een bericht sturen via Facebook, Twitter of Live Chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het Serviceforum, Kees134.

Vervelend dat je claim is afgekeurd 😞 Ik wil graag even met je meekijken. Ik ontvang via een privébericht graag je postcode, huisnummer, volledige naam, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, e-mailadres en de reisdatum. Een privébericht sturen kan door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik wil graag bezwaar maken tegen uw besluit om geen restitutie te doen.
Ik ben vergeten in te checken op station den Bosch en er is 20 euro afgeschreven

Kees134,
Heb je geld terug bij vertraging aangevraagd? Dat lukt in deze situatie inderdaad niet.

Voor een gemiste check IN moet je rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst. Je vindt de verschillende mogelijkheden op https://www.ns.nl/klantenservice/contact. Telefoon, Facebook en Twitter zijn de snelste opties.
In dit geval ging het om een gemiste check-in :)

Ik heb inmiddels contact gehad met Kees134. Het restitutiebedrag van € 11 is naar hem onderweg :)

Mocht je in een soortgelijke situatie zitten is de snelste route naar een oplossing via onze Klantenservice: 030-7515155 (lokaal tarief) of even een bericht sturen via Facebook, Twitter of Live Chat.

Reageer