Bij inloggen wordt mijn emailadres niet herkend ondanks dat mijn NS-account hieraan is gekoppeld

  • 12 april 2019
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Beste mensen,

Wat kan ik doen als mijn mailadres niet wordt herkend tijdens het inloggen op mijn OV chipcard op https://login.ov-chipkaart.nl/

Ik heb een mailbevestiging van NS dat m'n OV-chipkaart is toegevoegd aan het NS-account met mijn mailadres van nsonline@ns.nl dd. 16jul 2018.

Vreemd genoeg kom ik wel in deze community met hetzelfde mailadres en een opgeslagen wachtwoord (die ik dus ook niet uit m'n hoofd ken) Tips?

Hartelijke groet, Judith.

1 reactie

Goedemiddag Sjuutl, en welkom bij de Community.

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is maar NS staat los van de Klantenservice OV-chipkaart. Je kunt het beste naar hun website gaan en daar proberen een nieuw account aan te maken.
Mocht je daar vragen over hebben, dan adviseer ik je contact op te nemen met de Klantenservice van OV-chipkaart.

Het inloggen op je "Mijn NS" account is wel gelukt?

Reageer