beantwoord

Bij koppelen ov-chip melding van afwijkende emailadres??

• 15 september 2015
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Ik probeer mijn ov-chipkaart te koppelen, maar ik krijg de melding dat mijn emailadres niet gelijk zou zijn aan het adres waarmee de chipkaart gekoppeld staat. Dat is best bijzonder, aangezien ik nog nooit een ander adres gehad heb. Jammer, dat de functie online koppelen niet goed werkt en ik toch langs een automaat moet.
Waar gaat het verkeerd??
icon

Beste antwoord door Iris NS 16 september 2015, 14:18

Beste dianaf,

Er is waarschijnlijk ooit bij het aanvragen van de OV-chipkaart een ander emailadres aan gekoppeld.

Zoals ik in mij openingspost zeg; Ik. Heb. Nog. Nooit. Een. Ander. Emailadres. Gehad.
Dus daar kan het gewoon niet aan liggen hoor!!

Als je wilt weten waarom dit e-mailadres niet overeenkomt, kun je dit het beste even navragen bij de klantenservice van OV-chipkaart (0900-0980).
Bekijk origineel

4 reacties

Beste dianaf,

Welkom op het NS Serviceforum. Er is waarschijnlijk ooit bij het aanvragen van de OV-chipkaart een ander emailadres aan gekoppeld. Je kunt, ondanks deze melding, wel gewoon op 'verder' klikken en de kaartservicecode aanvragen. Het is niet zo dat je naar het station moet omdat je deze melding krijgt, want er moet altijd een koppeling gemaakt worden tussen de kaart en het account. Dit moet dus echt altijd gebeuren.
Reputatie 4
Er is waarschijnlijk ooit bij het aanvragen van de OV-chipkaart een ander emailadres aan gekoppeld
:8 welk gedeelte van "aangezien ik nog nooit een ander adres gehad heb" is niet duidelijk?

Dianaf, totdat de NS besluit de foutmelding te erkennen voor wat het is zal je voor iedere kaart langs de automaat moeten (ook wanneer de kaart al in Mijn NS vermeld staat). Heel veel klanten hebben er jaar-na-jaar last van en de NS heeft geen oplossing geboden (als er echt een ander e-mail adres staat zouden ze het kunnen corrigeren, maar dat is dus niet het geval).
Beste dianaf,

Er is waarschijnlijk ooit bij het aanvragen van de OV-chipkaart een ander emailadres aan gekoppeld.

Zoals ik in mij openingspost zeg; Ik. Heb. Nog. Nooit. Een. Ander. Emailadres. Gehad.
Beste dianaf,

Als je wilt weten waarom dit e-mailadres niet overeenkomt, kun je dit het beste even navragen bij de klantenservice van OV-chipkaart (0900-0980).

Reageer