beantwoord

Bij NS in plaats van Veolia ingecheckt, waardoor 10 euro van mijn ov...

  • 21 december 2015
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Nergens kan ik een E-mail adres vinden van de klantenservice van NS.... Gisteren heb ik met mijn studenten ov gereist, (ik heb week ov, dus weekend 40%). Ik had hier 10 euro op gezet, maar moest eigenlijk met Veolia reizen. Nu heb ik bij de foute ingecheckt, een bon gekregen van Veolia, en ook nog die 10 euro die er op stond, was er na afloop weer helemaal van af...! 10tje voor niks weg gegooit dus... Nu vraag ik me af of ik dit nog terug kan krijgen?

mvg Jessica
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 december 2015, 17:02

U kunt het instaptarief van NS terugkrijgen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

NS is vaak bereid om een eerste boete kwijt te schelden, zeker als er sprake is van een vergissing. Veolia staat er helaas om bekend een wat hardvochtiger beleid te hanteren. Desalniettemin zou ik toch een verzoek tot kwijtschelding van de boete aan de klantenservice van Veolia richten. Wijs er in uw verzoek op dat u wel de intentie had te betalen, wat blijkt uit het feit dat u wel had ingecheckt. Mogelijk dat Veolia uw verzoek afwijst, maar niet geschoten is altijd mis.

Ik zie dat Veolia zelfs een pagina met uitleg heeft over het bezwaar maken tegen een boete. Daar vindt u meer informatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt het instaptarief van NS terugkrijgen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

NS is vaak bereid om een eerste boete kwijt te schelden, zeker als er sprake is van een vergissing. Veolia staat er helaas om bekend een wat hardvochtiger beleid te hanteren. Desalniettemin zou ik toch een verzoek tot kwijtschelding van de boete aan de klantenservice van Veolia richten. Wijs er in uw verzoek op dat u wel de intentie had te betalen, wat blijkt uit het feit dat u wel had ingecheckt. Mogelijk dat Veolia uw verzoek afwijst, maar niet geschoten is altijd mis.

Ik zie dat Veolia zelfs een pagina met uitleg heeft over het bezwaar maken tegen een boete. Daar vindt u meer informatie.

Reageer