Bij NS ingecheckt terwijl ik met Veolia heb gereisd

• 18 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Hallo, ik heb (zoals de titel al zegt) in alle drukte bij de NS ingecheckt terwijl ik met Veolia heb gereisd. Nu heb ik al een eerder forum gevonden waar het probleem is opgelost, maar….
Ik kan blijkbaar mijn net opgewaardeerde 20 euro terug vragen die ik door deze fout heb verloren wanneer ik 24 uur geleden deze reis heb gemaakt. Het probleem is dus, dat alle telefoonlijnen gesloten zijn en ik deze fout van mezelf niet binnen 24 uur kan melden, wat moet ik nu doen?
Groet.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Even wachten tot een moderator het oppikt, ze zijn er zondag doorgaans niet. Het is aan hen contact met u op te nemen maar ze lezen het forum doorgaans goed.
Badge +3
Ik denk dat u niet goed gelezen hebt: dit soort zaken kunnen normaal juist pas worden opgelost ná 24 uur.
Oh ja inderdaad, ach mijn punt is dat ik mijn geld hopelijk terug krijg, dus ik wacht even het antwoord van een moderator af omdat die er wel iets aan kunnen doen (bij dat andere geval in ieder geval.)
Welkom op het forum loukarongen!

Ik help je graag verder. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum, afgelegde traject en je IBAN + tenaamstelling? Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer