beantwoord

Bij uitcheckpaal ingecheckt

• 12 September 2014
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ook ik heb me aan de verkeerde kant van een in-/uitcheckpaal in willen checken waardoor er in totaal 30,00 euro van mijn ov-chipkaart is afgeschreven. Graag zou ik hier geld van terug willen krijgen. Ik heb bij andere vragen gelezen dat ik daarvoor een prive bericht kan sturen. Naar wie kan ik dat doen? Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Hertog 12 September 2014, 12:56

Privé berichten over restitutie kun je uitsluitend naar moderators van dit forum sturen wanneer zij jou daartoe uitnodigen - hetzij in het openbaar, hetzij via een privé bericht.

Overigens is €30 bij een verkeerde in-/uitcheck wel een heel vreemd bedrag.

Als je incheckt met een anonieme kaart of een persoonlijke kaart zonder abonnement wordt er €20 ingehouden, bij een persoonlijke OV-chipkaart met NS abonnement is dat €10.

Misschien dat het handig is om telefonisch contact te zoeken met de Klantenservice (030 751 51 55).

Als die verkeerde handeling langer dan 24 uur geleden is, kunnen zij dat doorgaans meteen zien en eventueel corrigeren.

Je kunt ook afwachten tot een moderator van dit forum jouw bericht leest en daarover contact met je opneemt.

Zoals gezegd zal die moderator je dan vragen om in een privé bericht aan hem/haar bepaalde gegevens door te geven, zodat die moderator daar mee aan de slag kan.

Spontaan een privé bericht sturen aan een willekeurige moderator heeft weinig nut.

Niet alle moderators zijn n.l. altijd aanwezig. Een enkele keer hebben ze ook wel eens een vrije dag.

En bij een werkdag van 08:00 tot 22:00..... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.
Bekijk origineel

4 reacties

Privé berichten over restitutie kun je uitsluitend naar moderators van dit forum sturen wanneer zij jou daartoe uitnodigen - hetzij in het openbaar, hetzij via een privé bericht.

Overigens is €30 bij een verkeerde in-/uitcheck wel een heel vreemd bedrag.
Als je incheckt met een anonieme kaart of een persoonlijke kaart zonder abonnement wordt er €20 ingehouden, bij een persoonlijke OV-chipkaart met NS abonnement is dat €10.

Misschien dat het handig is om telefonisch contact te zoeken met de Klantenservice (030 751 51 55).
Als die verkeerde handeling langer dan 24 uur geleden is, kunnen zij dat doorgaans meteen zien en eventueel corrigeren.

Je kunt ook afwachten tot een moderator van dit forum jouw bericht leest en daarover contact met je opneemt.
Zoals gezegd zal die moderator je dan vragen om in een privé bericht aan hem/haar bepaalde gegevens door te geven, zodat die moderator daar mee aan de slag kan.

Spontaan een privé bericht sturen aan een willekeurige moderator heeft weinig nut.
Niet alle moderators zijn n.l. altijd aanwezig. Een enkele keer hebben ze ook wel eens een vrije dag.
En bij een werkdag van 08:00 tot 22:00..... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.
Dag Lieke, goed dat je het forum gevonden hebt om je vraag te stellen. Hertog heeft al duidelijk uiteengezet wie je zou kunnen helpen. Je mag mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer, traject en Iban. Als ik deze gegevens heb kijk ik het voor je na en hetgeen je teveel betaald hebt stort ik aan je terug. Groet Ramon
Hallo!
Zelfde probleem als hierboven, ik heb aan de verkeerde kant van het paaltje ingechecked en was ineens 20 euro kwijt.
In mijn transactie overzicht is duidelijk te zien dat ik s'ochtends wel netjes in en uitgechecked heb. Maar s'avonds dus per ongeluk nog een keer uitgechecked, omdat ik niet wist dat die poortjes zo werkten.

Alvast bedankt voor je reactie,
mvg, jolien
Dag Jolien, ook jij mag me een privéberichtje sturen met al je gegevens. 🙂

Reageer