beantwoord
Blokkeren anonieme OV-chipkaart
Gisteren is mijn OV chip kaart (anoniem) gestolen. Dan denk je in te loggen op mijn NS en de kaart te blokkeren.
Dit blijkt onmogelijk waardoor mijn kaart met meer dan 50 euro reis tegoed als verloren moet worden beschouwd. Kan zo het kaartnummer lezen gekoppeld aan mijn NS account, maar blokkeren kan niet ...??? Echt niet te geloven! Is hier echt niets aan te doen? ben benieuwd naar de reacties!
Dit blijkt onmogelijk waardoor mijn kaart met meer dan 50 euro reis tegoed als verloren moet worden beschouwd. Kan zo het kaartnummer lezen gekoppeld aan mijn NS account, maar blokkeren kan niet ...??? Echt niet te geloven! Is hier echt niets aan te doen? ben benieuwd naar de reacties!
Beste antwoord door Tochjo
Als u reist met een anonieme OV-chipkaart dan kunt u deze niet blokkeren bij diefstal of verlies. Het bedrag dat op uw anonieme OV-chipkaart staat, kunt u helaas niet terugvragen. Dit is een van de nadelen van een anonieme kaart ten opzichte van een persoonlijke kaart.
Over klachten over en de mogelijkheden van het blokkeren van een OV-chipkaart moet u overigens niet bij NS zijn, maar bij Trans Link Systems, het bedrijf achter de klantenservice OV-chipkaart (www.ov-chipkaart.nl).
Bekijk origineelOver klachten over en de mogelijkheden van het blokkeren van een OV-chipkaart moet u overigens niet bij NS zijn, maar bij Trans Link Systems, het bedrijf achter de klantenservice OV-chipkaart (www.ov-chipkaart.nl).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.