beantwoord

blokkeren NS business card

  • 19 August 2022
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Beste lezer,

 

Dit lukt niet en gisteren ook al niet. Ik heb klantenservice gebeld en die dame wilde mijn business card, die ik kwijt ben, niet blokkeren want dat moest via internet maar dat lukt dus niet en nu ook weer niet. Overigens hing die dame gewoon op, erg klantonvriendelijk!!

 

Graag mijn NS business Card blokkeren. Ik heb er 2

 

1 staat op naam van *** met als nummer ***; die kaart heb ik nog en moet dus NIET geblokkeerd worden.

De andere ben ik kwijt dus ik weet niet welke gegevens daar precies opstaan. Die kaart moet WEL geblokkeerd worden! Graag een vervangende kaart sturen.

 

Groet en bij voorbaat dank,

 

Kees (C.J.) Halm

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 August 2022, 10:48

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen keeshalm en welkom bij de NS Community!

Het spijt me dat je problemen hebt met het blokkeren van je zakelijke kaart, maar helaas kunnen wij je daar ook niet mee helpen. Het blokkeren van een zakelijke OV-chipkaart gaat enkel via het Mijn NS Zakelijk portaal, ik gok dat mijn collega je daar ook naar heeft verwezen. Op deze pagina kun je wat meer informatie hierover vinden. Klantenservicemedewerkers kunnen dit simpelweg niet doen.

Als je problemen hebt met het inloggen in je Mijn NS Zakelijk account, kun je daarvoor eventueel contact op nemen met onze Zakelijke Klantenservice (030 300 1111).

Ik heb wat persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd trouwens, gezien dit een openbare Community is.

Reageer