beantwoord

boete na goedkeuring

• 29 februari 2020
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste ns, 

ik zat gister rond 22:00 in de trein. Ik was op een trein Peron waar je moest inchecken op het platform zelf. Ik was er niet hij met mijn hoofd en vergat in the checken. Ik kreeg dit in de trein terug gekoppeld door een conducteur. Ik gaf hem aan te werken voor defensie wie mijn trein kosten vergoed. Ik gaf hem legitimatie om dit antwoord te ondersteunen. Hij keurende hierbij akkoord en checkte mij in. Hierbij vertelde mij uit te checken als ik op bestemming was. Na dit gedaan te hebben kreeg ik 2 uur later alsnog een boete binnen….. niet echt professioneel??

Hoop dat hiermee iets gedaan kan worden 

icon

Beste antwoord door Loes 29 februari 2020, 01:23

Wij kunnen reizigers niet inchecken met onze mclc, controle apparaat. Het enige wat we kunnen is bij bv een Business Card of NS Flex registreren met een correctietarief dat via de backoffice loopt. 

Vergeten in te checken overkomt iedereen wel eens, bellen of twitteren met de klantenservice gaat het snelst om dit recht te laten trekken.

Bekijk origineel

1 reactie

Wij kunnen reizigers niet inchecken met onze mclc, controle apparaat. Het enige wat we kunnen is bij bv een Business Card of NS Flex registreren met een correctietarief dat via de backoffice loopt. 

Vergeten in te checken overkomt iedereen wel eens, bellen of twitteren met de klantenservice gaat het snelst om dit recht te laten trekken.

Reageer