beantwoord

Bug bij aanmaken declaratieoverzicht

• 18 maart 2020
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik heb een trajectkaart Amersfoort-Duivendrecht. Voor mijn werk reis ik regelmatig door naar Heemstede-Aerdenhout. Hiervoor download ik maandelijks een declaratieoverzicht voor mijn werkgever. Dit doorreizen kost 5.90 per rit (de kosten vanaf Duivendrecht naar Heemstede-A). Op het declaratieoverzicht wordt regelmatig een bedrag van 0,00 aangegeven. Op de NS-factuur wordt echter wel degelijk altijd dit bedrag in rekening gebracht en afgeschreven. Het totaal op het declaratieoverzicht klopt dus niet met wat ik maandelijks betaal, en wat ik bij mijn werkgever moet declareren.

In de screenshots zit een voorbeeld: op 14-01 en 15-01 staan op het declaratieoverzicht (bovenste plaatje) geen kosten, de NS-factuur (onderste plaatje) meldt dat voor deze dagen wel degelijk 4 x 5.90 euro is afgeschreven.

Omdat ik uitga van het bedrag op het declaratieoverzicht heb ik mijzelf zo al fors benadeeld.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 18 maart 2020, 14:41

Goedemiddag Dakhazen. Welkom bij de NS Community.

Dat is inderdaad erg vreemd! Zou je deze vraag willen neerleggen bij onze Klantenservice via Facebook of Twitter? Het lijkt er op dat er flink wat uitgepluisd moet worden.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Dakhazen. Welkom bij de NS Community.

Dat is inderdaad erg vreemd! Zou je deze vraag willen neerleggen bij onze Klantenservice via Facebook of Twitter? Het lijkt er op dat er flink wat uitgepluisd moet worden.

Reageer