business kaart verloren niet blokkeren | NS Community
beantwoord

business kaart verloren niet blokkeren

  • 9 November 2021
  • 2 reacties
  • 287 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hoi NS,

zojuist ben ik ergens tussen het instappen en uit checken mijn business ov verloren. Stom maar nu wil ik hem natuurlijk wel zo snel mogelijk blokkeren. Echter als ik dit probeer krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is omdat de contactpersoon van de NS binnen mijn bedrijf dit moet doen. Is er hier echt geen andere optie voor? Het is een groot bedrijf dus voordat ik diegene te pakken heb zijn we nog wel even verder. 
 

 Ik wil niet het risico lopen dat iemand er misbruik van gaat maken en er kosten mee gaat maken. 

 

Alvast bedankt. 
 

Myrthe 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 9 November 2021, 14:53

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi bedankt voor je snelle reactie. Ik heb inmiddels mijn HR afdeling gesproken, zij konden het voor mij regelen. Ik kon het echt niet zelf doen! 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Myrthe en welkom op de Community! 

Balen dat je de kaart bent kwijt bent. Als kaarthouder zou het ook mogelijk moeten zijn om de kaart te laten blokkeren. Hieronder heb ik de instructie toegevoegd. Heb je dit ook zo gedaan?

  1. Log in op Mijn NS Zakelijk met het zakelijke e-mailadres
  2. Ga naar ‘Mijn NS-Business Card‘
  3. Blokkeer de kaart via de knop ‘NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen‘, onder 'Direct regelen'.
  4. Doorloop de stappen totdat er een bevestiging met het referentienummer van de bestelling getoond wordt
  5. De Kaarthouder ontvangt de NS-Business Card binnen 7 dagen op het aangegeven adres. 

Reageer