beantwoord

Businesscard en korting

• 10 juli 2014
  • 7 reacties
  • 970 Bekeken

Ik heb via mijn werkgever een businesscard met traject vrij abonnement erop. In de voorwaarden die erbij horen staat dat je buiten je traject 40% korting hebt. Ik heb zelf al een persoonlijke ov card gekocht omdat mijn werkgever het niet toestaat privé te reizen. Nu heb ik gehoord dat je een uitnodiging krijgt voor een voordelig dalurenabonnement maar wat te doen in de tussentijd? Kan ik de businesscard gebruiken als kortingscode en hoe gaat dat dan in de praktijk?
icon

Beste antwoord door Brian NS 14 juli 2014, 16:36

Hallo Schilt 57,

Het klopt dat je als businesscard houder, een aanbod krijgt om het Dalvoordeel abonnement aan te schaffen voor €0,01. Mijn advies is om even met de zakelijke afdeling te bellen, als je de e-mail nog niet hebt ontvangen. Zij kunnen ervoor zorgen dat deze e-mail opnieuw wordt verstuurd.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Bedoel je wellicht het Dal Voordeelabonnement, dat nu tijdelijk voor € 29,00 voor het eerste jaar verkrijgbaar is? Dat kun je bestellen via http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/dal-voordeel-spdwzomer.html
Nee, ik heb via de website eerder contact gezocht en we zouden een email krijgen met een aanbieding voor een Dal Voordeelabonnement voor 0.01. Tot die tijd wil ik weten hoe ik met korting kan reizen met met business card en toch gebruik makend van de korting buiten mijn traject. Met de vorige trajectkaart hoefde je niet nog eens extra een ander abonnement te kopen. Je kocht gewoon een papieren kaartje met korting. Het moet toch niet zo moeilijk zijn?
Badge
De papieren kaartjes met korting zijn nu niet meer te koop. Ik weet niet helemaal precies hoe het zit met een business card, maar deze pagina kan je wellicht helpen: http://www.ns.nl/zakelijk/blind/dal-voordeel/prive-voordeel-traject-vrij.html Daar staat ook een e-mailadres en telefoonnummer. En verder weet iemand van NS wellicht meer (maar ik kan natuurlijk niet zeggen wanneer die dit topic leest...).
Reputatie 1
Binnen 4 weken na ontvangst van de kaart kreeg ik per mail een code om voor 0,01 een dalvoordeel aan te schaffen. Dus misschien nog even geduld. Weet alleen niet zeker of deze actie nog steeds actief is. Tot die tijd kan je geen gebruik maken van extra voordeel naast je business card. Het is ook een extraatje van de ns!
Reputatie 1
Binnen 4 weken na ontvangst van de kaart kreeg ik per mail een code om voor 0,01 een dalvoordeel aan te schaffen. Dus misschien nog even geduld. Weet alleen niet zeker of deze actie nog steeds actief is. Tot die tijd kan je geen gebruik maken van extra voordeel naast je business card. Het is ook een extraatje van de ns!
Je kan een klacht indienen bij Rover en de Consumentenbond: http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/2014/Meldpunt-treinkaartje-overspoeld-met-klachten/
Hallo Schilt 57,

Het klopt dat je als businesscard houder, een aanbod krijgt om het Dalvoordeel abonnement aan te schaffen voor €0,01. Mijn advies is om even met de zakelijke afdeling te bellen, als je de e-mail nog niet hebt ontvangen. Zij kunnen ervoor zorgen dat deze e-mail opnieuw wordt verstuurd.

Reageer