beantwoord

Check in of uit gemist, maar kan saldo niet terugvragen?

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb 16 september iets gedaan, waardoor mijn check-in/uit niet goed is gelopen. Hierdoor is 20 euro van mijn saldo eraf gehaald. Normaal geen probleem om dit terug te krijgen (ik heb dit jaar 2x eerder saldo teruggevraagd), maar in dit geval blijft de claim bij uitzonderingen staan.

Ik denk dat er genoeg tijd overheen is gegaan om het saldo vrij te geven, maar ik kan nergens vinden wat ik moet doen om hulp hierbij te zoeken?

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 October 2021, 07:54

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Voor zulke zaken kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +1

Er is een MAX per jaar dat je geld kan terugvragen om die reden-dat ligt rond de 3. Vermoedelijk is dat de achterliggende reden-het zal wel weer zo´n slimme systeemblokkade zijn die iedereen treft die soms ook toevallig net te vaak door stroomgestroorde poortjes of wat dan ook moet. Verder zal je toch ook de reiskosten moeten betalen, dus het zal wel minder als 20 eur zijn.

Mijn vermoeden is dat ze het geld toch al binnen hebben en voor NS dus geen enkele noodzaak er vaart mee te maken. Gaan bellen en informeren houdt de weinige beschikbare mensen die dit moeten doen ook nog van hun taak af zodat het nog langer gaat duren

Reageer