beantwoord

Claim

• 5 november 2019
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Hi,

Afgelopen week ben ik naar Maastricht gereisd vanuit Schagen en weer terug. Ik heb daarbij de trein gepakt en ook de sprinter van Arriva. Ik was echter niet op de hoogte dat dit anders werkt met de paaltjes, ik reis namelijk niet veel met het OV. Hierdoor heb ik een fout gemaakt met het in- en uitchecken waardoor er in totaal €30 teveel is afgeschreven bij mij.

Ik nergens op de site van de NS hierover vinden hoe ik dit terug kan krijgen,

Heeft iemand hier ook ervaring mee, zo ja hoe heb jij dit opgelost?

Mvg, Ruben

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 november 2019, 20:27

U kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zowel met die van NS als met die van Arriva, want ik verwacht dat er door beide vervoerders te veel saldo is ingehouden.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Hoe u rechtstreeks contact op kunt nemen met de klantenservice van Arriva, leest u op deze pagina.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zowel met die van NS als met die van Arriva, want ik verwacht dat er door beide vervoerders te veel saldo is ingehouden.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Hoe u rechtstreeks contact op kunt nemen met de klantenservice van Arriva, leest u op deze pagina.

Reputatie 2

Hoi Ruben,

Je zou het zelf kunnen proberen via https://www.uitcheckgemist.nl/ (let op dat je hier echt stations moet invoeren, geen adressen). Als dat niet lukt zal een moderator je wel kunnen verder helpen ;)

Hi rubenursem en welkom op onze NS Community!

Vervelend dat dit zo gelopen is, maar het overkomt de besten, hoor! Je kan bij Arriva je reis met de Sprinter laten corrigeren en de reis die je met NS hebt gemaakt kun je laten corrigeren bij NS. Je kan dit eventueel ook regelen via www.uitcheckgemist.nl.

@Tochjo @Coryza @Laura NS Bedankt! Er wordt aan een oplossing gewerkt :) 

Reageer