beantwoord

Claim (geld terug bij vertraging) afgewezen

• 27 november 2014
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Op 5 november heb ik 35 minuten vertraging gehad op het traject van mijn maandtrajectabonnement. Daartoe heb ik een claim ingediend om geld terug te krijgen voor die rit. In Mijn NS zie ik nu dat die claim is afgewezen, maar ik heb naar mijn weten nooit bericht ontvangen over de reden daarvoor. Voor zover ik weet voldeed ik aan alle voorwaarden om geld terug te kunnen krijgen (de vertraging was meer dan 30 minuten, ik heb in- en uitgecheckt, het waren geen van tevoren aangegeven werkzaamheden).
icon

Beste antwoord door Stephan NS 27 november 2014, 18:13

Hoi Yfke,

Welkom op het NS Serviceforum! Spijtig om te lezen dat je claim is afgewezen. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, claimnummer en ov-chipkaartnummer? Dan ga ik voor je kijken waarom je claim is afgewezen, en wellicht een bezwaar indienen. Je topic is verplaatst naar "OV-chipkaart", zodat het beter vindbaar wordt.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Normaal gesproken krijg je op zijn minst een standaardbrief met een van de standaardredenen (vertraging minder dan 30 minuten, of niet in- of uitgecheckt, of iets dergelijks).

Als je kunt aantonen op welk traject en wanneer/hoe laat je die vertraging had, kun je via de klantenservice nog wel proberen om alsnog GTBV te krijgen.
@IskOV: krijg je die brief meestal over de post of per mail (of hangt dat af van je eigen instellingen)?
Hoi Yfke,

Welkom op het NS Serviceforum! Spijtig om te lezen dat je claim is afgewezen. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, claimnummer en ov-chipkaartnummer? Dan ga ik voor je kijken waarom je claim is afgewezen, en wellicht een bezwaar indienen. Je topic is verplaatst naar "OV-chipkaart", zodat het beter vindbaar wordt.

Groet,
Stephan

Reageer