beantwoord

Claim indienen na per ongeluk alleen uitchecken

  • 25 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 428 Bekeken

Op 19 september 2014 heb ik per ongeluk met mijn persoonlijke ov-chipkaart uitgecheckt, terwijl ik dat wilde doen met mijn zakelijke ov-chipkaart. Hierdoor raakte ik 10 euro kwijt. Hoe kan ik hiervoor een claim indienen?
icon

Beste antwoord door Thijs2 25 oktober 2014, 14:48

Kun je het even aangeven in een privébericht aan mij? Graag daarbij je NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer en bankrekening aangeven. Ik zal het dan voor je corrigeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Een telefoontje naar de Klantenservice (030 751 51 55) of anders even afwachten tot een moderator van dit forum contact met je opneemt en het eventueel voor je regelt.
Kun je het even aangeven in een privébericht aan mij? Graag daarbij je NAW-gegevens, geboortedatum, kaartnummer en bankrekening aangeven. Ik zal het dan voor je corrigeren.

Reageer