compliment

  • 3 juli 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Als wat oudere en onhandige reiziger gaat er wel eens wat mis.
OV kaart foetsie bv.
Naar de webside.. Puzzelen..
lukt me niet om via de webside de verloren kaart te blokkeren. Klantennummer gebeld..verwarring bij mij want inloggen bij NS had ik toch gedaan??
De vriendelijke mevrouw aan de telefoon legde me duidelijk uit dat ov iets anders is als NS, dus een apart account nodig was. Voor een hopelijk niet voorkomende volgende keer begrijp ik dat nu prima.
Op naar teruggave van gemaakte reiskosten zonder ov kaart.. lukt ook niet via de webside.. Op nieuw aan de telefoon..nu met NS klantenservice in Utrecht..Na kort in de wachtstand te hebben gestaan opnieuw een vriendelijke medewerker. Ook deze mijnheer was geduldig en duidelijk.
Kortom.. ik dank voor jullie geduld en prettige , efficiente manier van werken.

1 reactie

Hallo mieke53 en welkom op onze NS Community!

Wat ontzettend tof dat je de tijd wil nemen om dit compliment aan oNS door te zetten en erg fijn dat het allemaal is gelukt met de OV-chipkaart en de kosten. Dankjewel!

Reageer