Ik ben zaterdag van Bergen op Zoom naar Rotterdam gereisd en weer terug. Keurig ingecheckt en uitgecheckt. Ook terug te zien in mijn NS account. Reizen op saldo. Vervolgens kom ik in middag thuis en zie mail van NS, reis met correctietarief 50 euro op dezelfde datum zaterdag 26 februari. Klopt niet omdat ik zowel correct in- en als uitgelogd was en er genoeg saldo op OV chipkaart staat en stond. Dus proberen te corrigeren bij NS. Op maandag 27 februari na 15 minuten wachten eindelijk contact met medewerkster NS gehad die zou kijken wat er aan de hand is. Haar conclusie, u bent die 50 euro gewoon verschuldigd. want die mail wordt alleen maar verstuurd indien er onterecht gebruik is gemaakt van NS. Geen verklaring en die boete van 50,00 euro wordt niet ingetrokken. Hoe erg kan het zijn? Wie heeft er iets soortgelijks meegemaakt? Ik ben meer dan teleurgesteld. had jaren niet met de trein gereisd en nu dit. Ga dit ook niet accepteren want onterecht = onterecht.
Correctietarief onterecht
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.