Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineelHoi Wesselsteijn!
Ik zie dat je verder geen toelichting hebt gegeven over de titel van jouw topic. Voor het terugvragen van een correctietarief raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
Heb ook een vraag over correctietarief.
Hierboven staat een verwijzing naar de Klantenservice. Ik wil graag geld terug wegens “correctietarief” na incheck vergeten. Steeds verwijst NS/klantenservice daarvoor naar MijnNS. Vanuit mijn MijnNS/reishistorie is echter niets aan klikken om dat correctietarief aan te laten passen.
Dus hierboven verwijzing naar klantenservice, klantenservice naar MijnNs en daar kun je niks.
Ambetant, om het maar beleefd te zeggen.
Geen enkele reactie op mijn vraag gekregen over correctietarief in de chat.
Hey Buddie. Welkom bij de NS Community. Het is op het moment heel druk en het kan zijn dat je niet zo snel antwoord krijgt van ons op de chat. Je kunt alsnog een antwoord verwachten. Je kunt er anders ook voor kiezen om op een andere manier contact op te zoeken met de Klantenservice. Wees er wel van bewust dat het zo druk is op elk kanaal.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.