Op 9 juni stonden de poortjes van Den Haag Centraal in storing. zie bijlagen. Er was geen omroep of uitval van treinen. Ik probeerde in te checken maar dat lukte niet.
Ik ben de trein ingestapt en ben bij het eerste balkon blijven wachten tot de conducteurs instapten.
Daar heb ik gemeld dat de poortjes het niet deden, de foto's laten zien en de conducteur zou me inchecken. Prima service zou je denken.
Ik kom op Utrecht Leidsche Rijn aan en wil uitchecken, hoor ik 1 bliep, van inchecken. Raar. Dus ik check bij een andere paal weer uit.
Dat is ook geregistreerd in mijn ns:
Maar nu komt het, er staat in mijn overzicht een correctietarief van 50 euro. Waar komt dat vandaan?
Hoe laat ik dat corrigeren naar het werkelijke tarief voor Den Haag - Leidsche Rijn?
Ik zie zo geen mogelijkheden om bijlagen aan te leveren bij de klantenservice. En ookal heb ik Checkin/uit-gemist ooit aangezet, dit is nog niet gecorrigeerd.