beantwoord

Corrigeren niet uitchecken op MijnNS

• 18 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Waar op de MijnNS pagina kan ik een correctie invoeren als ik vergeten ben uit te checken. Ik zie in mijn reisverzekering dat dit het geval is en de boete staat er ook, maar waar dit te corrigeren is niet te vinden..
icon

Beste antwoord door Inge NS 18 augustus 2016, 21:55

Welkom op het forum MBrinkmann! De optie om restitutie aan te vragen zou zichtbaar moeten zijn bij de reis in je reishistorie. Heeft deze reis langer dan 6 maanden geleden plaatsgevonden? In dat geval is het niet meer mogelijk om een restitutieverzoek in te dienen via Mijn NS.
Bekijk origineel

6 reacties

Wanneer ben je vergeten uit te checken?
Welkom op het forum MBrinkmann! De optie om restitutie aan te vragen zou zichtbaar moeten zijn bij de reis in je reishistorie. Heeft deze reis langer dan 6 maanden geleden plaatsgevonden? In dat geval is het niet meer mogelijk om een restitutieverzoek in te dienen via Mijn NS.
Ik ben vandaag vergeten uit te checken en wilde dit vanavond meteen corrigeren. Ik zag wel de melding dat ik niet uitgecheckt had in het reisoverzicht, maar niet de mogelijkheid tot correctie. Ik heb via mijn iPhone de site benaderd. Maakt dit iets uit?
Het duurt soms even voordat alle gegevens bij ons binnen zijn. Na 48 is het zeker mogelijk een vergeten of foutieve check te corrigeren via Mijn NS.
Het is gelukt! De optie was vandaag idd wel aanwezig. Allen dank voor de info!
Top. Fijn dat je dit even terugkoppelt.

Reageer