beantwoord

dagkaart laden niet gelukt

  • 24 maart 2017
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
Ik wilde gisteren in Zwolle een dagkaart laden op mijn OV-chipkaart. Zo had ik hem thuis via internet ingesteld. Het apparaat op het station gaf op het einde aan dat er iets fout was gegaan. De bestelling stond echter niet meer op mijn kaart. Dit is me eerder overkomen en toen bleek de dagkaart al wel op de OVchipkaart te staan. Maar deze keer niet. Ik heb dus gewoon moeten betalen tot mijn bestemmingsstation.
Daar heb ik alsnog mijn dagkaart geladen.
Voor de heenreis wil ik graag mijn reisgeld terugvragen. Hoe doe ik dat? Er is geen categorie waar het onder valt en een gewoon email adres van NS kan ik niet vinden.
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 maart 2017, 11:46

Vervelend dat het laden van de Dagkaart niet goed ging, Anneke :(

Voor het aanvragen van restitutie is de snelste weg telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Je kan ons ook een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Gelukt Denice, dank voor je fijne service.
Vervelend dat het laden van de Dagkaart niet goed ging, Anneke :(

Voor het aanvragen van restitutie is de snelste weg telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Je kan ons ook een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat.
Fijn dat het zo snel is opgelost 🙂

Reageer