beantwoord

Dagkaart zonder chip, hoe kom ik door het poortje?

• 28 september 2017
  • 13 reacties
  • 1845 Bekeken

Hoi allemaal,

Aankomend weekend moet ik reizen. Ik heb een papieren enkeltje hiervoor, er zit dus geen chip in. Hoe check ik in en hoe kom ik door de poortjes?
icon

Beste antwoord door MvanGelder 28 september 2017, 10:35

Door de code op het e-ticket te houden voor de lezer van het brede poortje of het poortje waarbij dat aangegeven staat.

U checkt niet in, de code dient slechts om het poortje te openen.
Bekijk origineel

13 reacties

Door de code op het e-ticket te houden voor de lezer van het brede poortje of het poortje waarbij dat aangegeven staat.

Ik wil eigenlijk ook een onderbreking nemen in de reis. Is dit mogelijk?
Reputatie 7
Wat voor enkeltje heb je, normaal gezien zit er of een barcode op, of een chip in
Wat voor enkeltje heb je, normaal gezien zit er of een barcode op, of een chip in

Er zit inderdaad een barcode op. En ik snap dat ik hiermee naar een speciaal poortje moet waar staat dat het voor een e-ticket bestemd is. Maar op het station vanuit waar ik vertrek hoef ik niet door zo'n poortje, wat betekend dat ik niet kan inchecken
Dat hoeft ook niet.

U kunt dan gewoon instappen.

Oke! Dus ik kan op ieder station gewoon het poortje open krijgen tijdens mijn reis? Aangezien ik een stop in Zwolle moet maken, deze ligt op de route
Reputatie 7
Ja klopt
Ja hoor dat kan 😃
Dus ik hoef NIET in en uit te checken? De barcode is enkel om de poortjes te openen?
Ja.
Reputatie 7
Je kunt niet in en uit checken zelfs;) de barcode is inderdaad alleen voor poort passage
Oke duidelijk! Bedankt allemaal!
Reputatie 7
Geen probleem, goede reis!

Reageer