beantwoord

dalvoordeelkaart corona

  • 6 juli 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Ik heb mijn dal voordeelkaart niet kunnen gebruiken i.v.m. corona.

Ik verwacht hier wel een vergoeding voor of tenminste verlenging van ong. 3 maanden van mijn kaart.

Met vriendelijke groet

 

icon

Beste antwoord door MoDe 6 juli 2020, 19:15

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, geen NS klantenservice. Voor vergoeding of verlenging moet u bij de klantenservice zijn. Maar bespaar u de moeite. Een dal voordeel abonnement had u al in maart kunnen omzetten naar Flex zonder abonnement om geen kosten te hebben. Mensen met Voordeelurenabonnement werd geadviseerd om niet om te zetten en krijgen geen enkele tegemoetkoming.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, geen NS klantenservice. Voor vergoeding of verlenging moet u bij de klantenservice zijn. Maar bespaar u de moeite. Een dal voordeel abonnement had u al in maart kunnen omzetten naar Flex zonder abonnement om geen kosten te hebben. Mensen met Voordeelurenabonnement werd geadviseerd om niet om te zetten en krijgen geen enkele tegemoetkoming.

Reageer