hoi , ik heb een ov kaart besteld en een nieuwe weekend vrij abonnement besteld en betaald in 27 feb en ik heb niets tot nu toe ….!! blijkbaar is de NS ALLEEN snel met geld nemen … en de rest is traag …!! ( inclusief de treinen ) … ik heb die waardeloze ( meerdere keren ) klanten service gebeld en gechat en gestuurd van de kast naar de muur ….
ten eerst , die hebben zelf bepaald de geldigheid op 5 maart … !! dus ik mag niet gebruiken in 1e weekend 2 of 3 maart … waarom ??? ik heb betaald voor de hele maart ...toch !
ten tweede vandaag is 8 maart en ik kan nog niet reizen in de 2e weekend ! is dat eerlijk …???!!
ten derde … NS hebben 34,95 euro genomen voor de hele maand maart en geen reken gehouden met de geldigheid …. het bedrag moet verminderd in verhouding … NS weet al dat ik kan niet reizen … want zij hebben niet verzonden zoals hun eerdere belofte dat het op 5 maart bij mij mij zou zijn … de enige wat ik krijg domme mails van verwelkomen …!! ppfff… terwijl mijn ns account is gemaakt en geactiveerd vanaf 27 feb ...