beantwoord

Declaratie eenmalige ov chipkaart

• 26 februari 2017
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Beste lezer,

Zojuist ben ik mijn persoonlijke ov chipkaart verloren. Direct gebeld om deze te blokkeren en een nieuwe aan te vragen, dit is gelukt alleen de medewerker die ik aan de telefoon sprak vertelde mij dat ik de eenmalig ov chipkaart die ik hierdoor noodgedwongen moest kopen (ov verloren tijdens het overstappen) kon declareren aangezien ik een studenten abonnement heb. Zojuist geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar na 20 min kon ik helaas niet langer wachten. Kan ik de declaratie via deze route aanvragen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 februari 2017, 12:28

De snelste optie lijkt me gebruik te maken van het formulier Geld terug bij vergeten abonnement, waar een houder van het studentenreisproduct eenmaal per jaar gebruik van kan maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
De snelste optie lijkt me gebruik te maken van het formulier Geld terug bij vergeten abonnement, waar een houder van het studentenreisproduct eenmaal per jaar gebruik van kan maken.
Hoi Tessabrouwer en welkom op het forum,

Tochjo geeft een goede suggestie, zie ik. Mocht bellen niet lukken, dan kun je ook contact opnemen via Facebook, Twitter of Chat .

Reageer