beantwoord

Declaratie niet mogelijk

  • 10 May 2021
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Ik heb in maart twee maal vergeten uit te checken. Nu heb ik de ene reis bevestigd en mijn geld teruggehad, echter als ik de andere reis probeer te bevestigen krijg ik de melding dat dit al gebeurd is. Hij lijkt hier mijn ene restitutie voor twee transacties aan te zien!

icon

Beste antwoord door Tochjo 10 May 2021, 15:39

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer