beantwoord

Declaratie treinkosten

• 7 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Beste,

Twee weken geleden ben ik m'n OV-kaart met daarop een Altijd Vrij abonnement verloren.
Ik heb toen direct een nieuwe kaart aangevraagd, welke ik een aantal dagen later kreeg.
In de tussentijd heb ik echter een kaartje Utrecht-Haarlem moeten kopen, welke ik direct heb gedeclareerd door deze per post op te sturen naar de Klantenservice.

Wanneer hoor ik hier meer over? Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen van het feit dat de NS m'n kaartje heeft ontvangen, noch het geld ontvangen.

Groet,
Claire

icon

Beste antwoord door OgreRail 7 oktober 2015, 16:55

Het geld ontvangen kan enige tijd lees weken (minimaal 4 duren) misschien handig even te bellen om na te vragen of het ontvangen is?
Bekijk origineel

3 reacties

Het geld ontvangen kan enige tijd lees weken (minimaal 4 duren) misschien handig even te bellen om na te vragen of het ontvangen is?

Ja, dat dacht ik al. Zal morgen eens bellen, dankje.
Claire, welkom!

Er is momenteel een achterstand bij de verwerking van onze post. Excuses voor de vertraging. Indien je verzoek is behandeld, krijg je altijd eerst een brief of e-mail met daarin een toe- of afwijzing.

Reageer