beantwoord

Declaratieoverzicht

  • 5 november 2019
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Ik heb een groot probleem met Mijn Ns Flex account.

Krijg het niet voor elkaar om bedragen te achterhalen.

Bij login van mijn account krijg ik fout op fout meldingen.

Via MIJN OV lukt het wel om declaratieoverzicht te krijgen.

Echter de kolom bedragen blijft leeg.

Keer op keer geprobeerd via klantenservice.

Niks helpt.

Ook factureren ontvangt ik niet van de NS.

Wel wordt er maandelijks van mijn bankrekening afgeschreven.

Bedragen die ik onmogelijk kan declareren bij de klant.

Maar weer terug naar de auto? file, co-uitstoot?

Ik overweeg het.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 5 november 2019, 14:41

Hallo RUUDFLEXCOMPLEX, welkom op de NS Community. 

Wat lastig dat dit niet werkt zoals het zou moeten. Je zou je facturen wel in je account moeten kunnen zien. Als er met iets in je account niet goed is, dan kan je dit door onze klantenservice laten nakijken/aanpassen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo RUUDFLEXCOMPLEX, welkom op de NS Community. 

Wat lastig dat dit niet werkt zoals het zou moeten. Je zou je facturen wel in je account moeten kunnen zien. Als er met iets in je account niet goed is, dan kan je dit door onze klantenservice laten nakijken/aanpassen. 

Beste Maxime, 

bedankt voor je antwoord. Ik heb al een aantal keren de, uiterst vriendelijke, klantenservice benaderd en het probleem voor gelegd. Elke keer als ik denk dat het probleem is verholpen loop ik weer tegen de zelfde problemen aan. Ik vermoed toch een storing in het systeem ten opzichte van mijn account.

Ik begrijp dat ze daar ook niks aan kunnen doen. 

Groet,

Ruud Rogier

 

Als je er via de klantenservice niet helemaal uitkomt mag je mij ook een privébericht sturen en kijk ik even of ik je wel kan helpen! 

 

Reageer