beantwoord

Declaratieoverzicht

  • 5 november 2019
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb een groot probleem met Mijn Ns Flex account.

Krijg het niet voor elkaar om bedragen te achterhalen.

Bij login van mijn account krijg ik fout op fout meldingen.

Via MIJN OV lukt het wel om declaratieoverzicht te krijgen.

Echter de kolom bedragen blijft leeg.

Keer op keer geprobeerd via klantenservice.

Niks helpt.

Ook factureren ontvangt ik niet van de NS.

Wel wordt er maandelijks van mijn bankrekening afgeschreven.

Bedragen die ik onmogelijk kan declareren bij de klant.

Maar weer terug naar de auto? file, co-uitstoot?

Ik overweeg het.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 5 november 2019, 14:41

Hallo RUUDFLEXCOMPLEX, welkom op de NS Community. 

Wat lastig dat dit niet werkt zoals het zou moeten. Je zou je facturen wel in je account moeten kunnen zien. Als er met iets in je account niet goed is, dan kan je dit door onze klantenservice laten nakijken/aanpassen. 

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo RUUDFLEXCOMPLEX, welkom op de NS Community. 

Wat lastig dat dit niet werkt zoals het zou moeten. Je zou je facturen wel in je account moeten kunnen zien. Als er met iets in je account niet goed is, dan kan je dit door onze klantenservice laten nakijken/aanpassen. 

Beste Maxime, 

bedankt voor je antwoord. Ik heb al een aantal keren de, uiterst vriendelijke, klantenservice benaderd en het probleem voor gelegd. Elke keer als ik denk dat het probleem is verholpen loop ik weer tegen de zelfde problemen aan. Ik vermoed toch een storing in het systeem ten opzichte van mijn account.

Ik begrijp dat ze daar ook niks aan kunnen doen. 

Groet,

Ruud Rogier

 

Als je er via de klantenservice niet helemaal uitkomt mag je mij ook een privébericht sturen en kijk ik even of ik je wel kan helpen! 

 

Hoi,

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik zie ook nergens bedragen via NS of OV-chipkaart om reiskosten te declareren bij mijn werkgever. Ik kan wel mijn facturen inzien, maar dat is een maandoverzicht. Mijn werkgever hoeft niet op de hoogte te zijn van al mijn treinreizen. Omdat het een standaard pdf is, kan ik niet (zoals bij het transactieoverzicht) selecteren waar ik een overzicht van wil maken. 
 

Is of komt hier binnenkort een oplossing voor?

 

Reputatie 2

@Ann005 Er is op dit moment nog steeds een storing gaande in de Mijn NS omgeving voor kaarten met NS Flex. U zult dus nog even geduld moeten hebben tot dit is opgelost. 

Deze storing heb ik ook! Kan ik iemand contacten?

Verder is het volgende ook fout:

Het is vandaag 8/1/2020 en het overzicht van NS geeft als factuurdatum 8/1/2020 terwijl er 8/12/2019 zou moeten staan. Verder kan ik de transacties van 3 weken na de factuurdatum van 8/12/2019 niet naar voren halen, wat ik nodig heb voor mijn declaraties om aan te tonen dat ik gereisd heb met de NS.

Reageer