beantwoord

Declareren incheck-tarief


Op 31 december was ik naar Rotterdam Centraal gereisd, gebruikmakend van een Etos NS Dagretour ticket. Maar om de poortjes uit te komen, had ik mijn OV-chipkaart gebruikt, maar blijkbaar check je dan automatisch in.

Op de site van NS kan ik een declareren voor in en uitchecken, maar kan er geen uitleg bij geven(zover ik kon zien), ik kan bewijstukken van de Etos Dagretour tickets, en het incheckbewijs van mijn OV-geschiedenis met bijbehorende pasnummer etc.

Zou een medewerker van NS daarbij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 13:29

Ik begrijp dat je het instaptarief graag terug wilt, Domenique_.

Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om restitutie aan te vragen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat. Telefonisch kan natuurlijk ook via 030-7515155 (lokaal tarief).

Bekijk origineel

1 reactie

Ik begrijp dat je het instaptarief graag terug wilt, Domenique_.

Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om restitutie aan te vragen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat. Telefonisch kan natuurlijk ook via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer