Beste antwoord door Thomas NS
Ik ben nog steeds aan het schakelen met de verschillende marketeers die zich hierover buigen. Zoals zij het zelf zeggen:
Onderliggende oorzaak lijkt te liggen in de regeling zelf. Er zijn allerlei (historisch zo gegroeide) verschillende spelregels tussen de abonnementen. De logica lijkt hierbij te ontbreken, wat de communicatie naar de klant natuurlijk niet makkelijker maakt.
We zijn nog hard bezig om de websitetekst aan te passen, maar tegelijkertijd om duidelijke spelregels op te stellen. dit topic duurt dan wel een half jaar, maar we zetten wel iets heel goeds op touw.
Bekijk origineel
Onderliggende oorzaak lijkt te liggen in de regeling zelf. Er zijn allerlei (historisch zo gegroeide) verschillende spelregels tussen de abonnementen. De logica lijkt hierbij te ontbreken, wat de communicatie naar de klant natuurlijk niet makkelijker maakt.
We zijn nog hard bezig om de websitetekst aan te passen, maar tegelijkertijd om duidelijke spelregels op te stellen. dit topic duurt dan wel een half jaar, maar we zetten wel iets heel goeds op touw.