Diefstal door NS, ProRail; OV9292 en/of beheerders stationpoortjes

• 1 november 2016
  • 53 reacties
  • 1283 Bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 3
Badge

M.a.w. de oplossing, ligt in geen der aangedragen reacties in dit 'pasforum', doch in het gezonde verstand ; aanpassing van software en wenselijker wijs verplaatsing der poorteren in Woerden.

Er is geen oplossing geboden, omdat er geen probleem is. En er is een poging gedaan u uit te leggen waarom dat zo is. In de software zijn de regels geïmplementeerd, en die regels schrijven voor dat in de door u beschreven gang der dingen het totale aantal daadwerkelijk afgelegde tariefeenheden in rekening wordt gebracht. Aanpassing van de software ligt dus niet voor de hand, want de software doet wat ze in deze situatie moet doen.

Verplaatsing van de poortjes zou ertoe leiden dat de door u beschreven gang der dingen niet meer optreedt. Dat is een ander verhaal. Maar dan is het dus inderdaad de vraag of dat in Woerden mogelijk is; ik ken dat station niet.
Reputatie 6
Badge +2
U geeft aan dat In de mail staat aangegeven:
Wanneer u weer incheckt in Woerden, dan wordt er opnieuw een instaptarief berekend.

Jammer dat echter (..) de reden en verklaring niet staat vermeld:
Binnen 35 minuten: overstap, dus geen nieuw instaptarief (dit was in het begin wel het geval).

Ook de door mij aangegeven reden is niet vermeld, namelijk verschil in afstand.
Het was beter geweest als dit in de mail duidelijk wordt uitgelegd.

Inderdaad bedroevend, dat geldt al meer dan twee jaar (bij meerdere vervoerders zelfs, zie http://www.veendam.nl/internet/nieuws_3219/item/reis-naar-randstad-voordeliger-door-invoering-lange-afstandskorting_14398.html, dus ook bij één vervoerder). bijdragevandennis
Ik zal dit topic voor nu sluiten. Ik raad Jan Roseboom aan contact te leggen met Erryt via een privébericht. Mochten andere forumleden nog vragen m.b.t. dit topic hebben, voel je vrij om mij of Erryt hierover te benaderen (of elkaar, natuurlijk :-)).