beantwoord

Dubbel afgeschreven automatisch saldo

  • 31 mei 2019
  • 2 reacties
  • 301 Bekeken

Beste lezer,

Ik zit in het buitenland en heb gisteren een tweede factuur ontvangen via de mail en betaald. Ik had in het verleden te weinig saldo op m’n rekening staan. Ik zie dat ik onlangs twee facturen online heb betaald alleen nu zie ik tussen deze twee factureren dubbele kenmerken staan. Kun je met me meekijken of dit klopt?

ik heb een persoonlijke ov chip zonder abonnement. En er wordt per keer 20 euro opgeladen. Ik begrijp wanneer ik automatisch saldo erbij krijg dit misschien 2 keer los 10 euro is, maar begrijp niet waarom het twee verschillende kenmerken zijn. Ik denk eerder dat m’n eerste betaling van 90 euro gekruist is met m’n laatste.

groetjes, T
icon

Beste antwoord door gekke_henkie 31 mei 2019, 16:35

En als dit over automatisch opladen gaat, zou ik contact opnemen met de klantendienst van TLS:
https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/contact.htm. Zij gaan over automatisch opladen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Dit is een klant-helpt-klant forum. Voor een medewerker kun je het beste even contact opnemen met klantenservice, via Facebook of Twitter gaat het vaak het snelst.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Ondanks dat op de klantenservice pagina deze Community als eerste staat genoemd is dit geen klantenservice...
En als dit over automatisch opladen gaat, zou ik contact opnemen met de klantendienst van TLS:
https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/contact.htm. Zij gaan over automatisch opladen.

Reageer