beantwoord

Dubbel betaald

• 4 mei 2018
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Vandaag wilde ik reizen met een etiket van de actie (2x reizen voor €24) van Vakntieveilingen.nl. Je moet vantevoren aangeven welke dag je een van de twee e-tickets wil verzilveren. Dus ticket ligt vast. Echter door wat gedoe met het railrunner kaartje van mijn zoontje check ik even later met mijn OV chipkaart in. In plaats van met mijn e-ticket. Nu zit ik in de trein naar het zuiden en vraag mij of ik de NS check-in zou kunnen terugvragen...
icon

Beste antwoord door Denice NS 4 mei 2018, 12:35

Welkom op het Forum, BoyP!

Vervelend dat je nu dubbele kosten hebt! Ik wil je adviseren even contact met ons op te nemen via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief). Dan krijg je uiteraard het saldo dat van je OV-chipkaart is afgeschreven terug.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat terugvragen kan bij Klantenservice. Uw e-ticket en ov-chipkaart bij de hand houden. Ik verwacht dat het lukt.
Oké dankjewel. Binnen een paar dagen neem ik aan? In Sittard is geen balie, Maastricht wel.
Welkom op het Forum, BoyP!

Vervelend dat je nu dubbele kosten hebt! Ik wil je adviseren even contact met ons op te nemen via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief). Dan krijg je uiteraard het saldo dat van je OV-chipkaart is afgeschreven terug.
Geweldige service! Ik bel jullie zodra ik thuis ben. Heb nu 'low battery'
Reputatie 7
Badge +4
Voor alle duidelijkheid: Met Klantenservice bedoel ik niet het loket maar de mogelijkheden die in de link vermeld stonden. Denice geeft ze zelfs onderscheiden aan!

Reageer