beantwoord

Dubbel betaald: OV en kaartje gekocht

• 10 juni 2014
  • 2 reacties
  • 981 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste Mr/Mevr,

Gisteren (2e Pinksterdag) ben ik met de trein gereisd van Nieuwerkerk aan den IJssel naar Eindhoven. Omdat ik weet dat mijn Studenten OV niet geldig was op een feestdag, kocht ik een kaartje. Maar daarnaast heb ik wel ingechecked met mijn OV omdat ik dacht dat dat moest vanwege het reizen met korting. Nu stond er ook nog aardig wat geld op mijn OV. Toen ik uitcheckte zag ik dat ik dus via mijn Studenten OV chipkaart heb betaald én dat ik een kaartje heb gekocht. Dus heb ik dubbel betaald.

Hoe zou ik dit terug kunnen vragen?

Met vriendelijke groet,

Sanne Collee
icon

Beste antwoord door Herman NS 10 juni 2014, 19:11

Hallo Sanne,

Vervelend dat dit is gebeurd. Je kunt het beste je originele treinkaartje met een begeleidende brief opsturen naar NS Klantenservice. Dit kan naar het postadres dat in de link van Mike staat vermeld.

In de begeleidende brief is het belangrijk om je rekeningnummer, het zestiencijferig kaartnummer en je NAW-gegevens te vermelden. De verwerkingstijd zal drie tot zes weken zijn.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'OV-chipkaart' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Sanne,
Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice.

Alle gegevens van de klantenservice kun je hier vinden: https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false

Als je 'email' zegt tegen Eva dan kun je via haar een e-mail sturen naar de klantenservice.
Hallo Sanne,

Vervelend dat dit is gebeurd. Je kunt het beste je originele treinkaartje met een begeleidende brief opsturen naar NS Klantenservice. Dit kan naar het postadres dat in de link van Mike staat vermeld.

In de begeleidende brief is het belangrijk om je rekeningnummer, het zestiencijferig kaartnummer en je NAW-gegevens te vermelden. De verwerkingstijd zal drie tot zes weken zijn.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'OV-chipkaart' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer