beantwoord

Dubbel ingechecked

• 30 april 2014
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

Vanmorgen bij Rotterdam Alexander proef met poortjes. Deze poortjes gebruikt, maar vergeten dat ik ook al mijn vrij reizen kaartje had afgestempeld. Dus ik heb dubbel ingechecked. Kan ik hier nog restitutie op krijgen?

In afwachting van een reactie,
met vriendelijke groet,
Wil van de Laar
icon

Beste antwoord door Ramon NS 30 april 2014, 18:59

Dag Wil, welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst naar OV-chipkaart hier past je vraag beter thuis. Ik zou graag even kijken wat ik voor je kan doen. Zou je NAW-gegevens via een privé-bericht aan mij willen doorgeven. Ik heb overigens in verband met je eigen privacy je e-mailadres en OV-chipkaartnummer verwijderd uit je topic. Groet Ramon

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het lijkt me een geval voor de klantenservice. Het nummer waar de klantenservice op bereikbaar is,
is 0900 - 20 21 163. Ik denk dat ze u zullen vragen uw gestempelde vrijreizenkaartje op te sturen. De check-in en check uit kunnen ze controleren als ze uw gegevens inzien.
NS medewerkers op deze site zijn hier meestal overdag en kunnen u ook verder helpen. Het lijkt me wijs op te merken dat de poortjes als proef dicht waren.
Dag Wil, welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst naar OV-chipkaart hier past je vraag beter thuis. Ik zou graag even kijken wat ik voor je kan doen. Zou je NAW-gegevens via een privé-bericht aan mij willen doorgeven. Ik heb overigens in verband met je eigen privacy je e-mailadres en OV-chipkaartnummer verwijderd uit je topic. Groet Ramon